bloggmarcus.blogg.se

Czwarty wpis

Publicerad 2016-08-04 13:25:26 i Allmänt,

Dobry Wieczór! Moje imię i nazwisko to Tymoteusz Jarkowski. Studiowałem i Jestem dyplomatem Uniwersytetu Łódzkiego. Aktualnie żyje w Szczecinie. Wyuczony zawód to Geodeta i praca spełnia moje wymagania finansowe.

Mało tego niewiele czasu spożytkowuję na rodzinę. Moją pasją jest fonotelistyka a również hokej na rolkach i w ten sposób spędzam wolny czas. Bardzo cenię sobie takie aspekty życia jak szczęście. Z natury jestem podejrzliwy. Nie mogę znieść tchórzostwa. Dodatkowo lubię czytać książki hobbistyczne . Moim faworytem jest "Zaciekłość i tajemnica'', której autorem jest René Char. Lubię grać w strzelanki. Najlepsza gra w jaką grałem to Portal 2.

Lubię filmy dokumentalne. Mój Top 1 filmów to Grand Budapest Hotel (2014). Polecam Ci go na dziś wieczór! Natomiast pewnie się zastanawiacie, kto jest moim faworytem z aktorów. Najlepszy aktor to Gene Hackman. Moje ulubione danie to kurczak.

Dziękuje za poświęcony czas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela