bloggmarcus.blogg.se

Drugi wpis

Publicerad 2016-08-04 13:25:04 i Allmänt,

Siemka. Z tej strony Makary Tubacki. Studiowałem i skończyłem studia Politechniki Gdańskiej. Przebywam w Bełchatowie. Aktualnie mój zawód to Inżynier telekomunikacji , lecz nie lubię swojej pracy, ale co zrobić.

Prywatnie wiele czasu zużywam na spotkania ze znajomymi. Mosła słabość to biologia jak również film reklamowy i poświęcam temu czas, gdy go tylko mam. Bardzo cenię sobie takie aspekty życia jak miłość. Od urodzenia jestem pilny. Nieznoszę nudy. Co jakiś czas lubię poczytać książki dokumentalne. Najlepsza książka, jaką do tej pory przeczytałem to "Milczenie morza'', której autorem jest Jean Bruller (Vercors). Lubię grać w bijatyki. Uwielbiam grać w BioShock Infinite.

Uwielbiam filmy młodzieżowe . Uwielbiam film Skazany na bluesa (2005). Jeśli nie widziałeś to polecam. Zastanawiacie się pewnie, kto jest moim ulubionym aktorem. Moim ulubionym aktorem jest Johnny Depp. Moim ulubionym posiłkiem jest szpinak.

To tyle. Dzięki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela