bloggmarcus.blogg.se

Pierwszy wpis

Publicerad 2016-08-04 13:03:00 i Allmänt,

Witam! Nazywam się Slawomir Opoka. Uczyłem się i skończyłem studia magisterskie Politechniki Łódzkiej. Aktualnie rezydentuje w Rzeszowie. Utrzymuję się z pracy, jako Grafik komputerowy i praca spełnia moje wymagania finansowe.

Gdy mam wolne to b. dużo czasu zagospodarowuje na dodatkowa pracę. Mój nałóg to diabetologia a również turystyka golfowa i każdą wolną chwile zużywam na to. Bardzo cenię sobie takie aspekty życia jak uczciwość. Z natury jestem spokojny. Nienawidzę tchórzostwa. Dodatkowo lubię czytać książki a w szczególności komedie. Najlepsza książka, jaką przeczytałem to "Huzar na dachu'', której autorem jest Jean Giono. Lubię grać w strategiczne gry czasu rzeczywistego. Najlepsza gra w jaką grałem to Cities: Skylines.

Uwielbiam filmy kryminały. Najlepszy film jaki widziałem to Dogville (2003). Każdemu go mogę polecić! Zastanawiacie się pewnie, kto jest moim Top 1 z aktorów. Według mnie najlepszy aktorem jest Bettie Davis. Moim ulubionym posiłkiem jest kotlet z kurczaka.

To tyle. Dzięki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela