bloggmarcus.blogg.se

Trzeci wpis

Publicerad 2016-08-04 13:25:15 i Allmänt,

Siemka! Tutaj Edwin Kucała. Studiowałem i Jestem absolwentem studiów magisterskich Politechniki Częstochowskiej. Rezydentuje w Kielcach. Od ukończenia szkoły pracuję jako Laborant chemiczny i praca spełnia moje wymagania finansowe.

Dodatkowo odrobinę czasu poświęcam na pracę w wolontariacie. Moje upodobanie to szermierka oraz biegi i poświęcam temu czas, gdy go tylko mam. Cenię sobie takie rzeczy jak szczerość. Jestem łagodny. Nie jestem w stanie znieść kłótni. Dodatkowo lubię czytać książki science-fiction. Pewnie się ze mną zgodzicie, że najlepsza książka to "Wściekłość i wrzask'', której autorem jest William Faulkner. Lubię grać w gry strategiczne. Moją ulubioną grą jest Diablo III.

Lubię oglądać filmy oparte na faktach. Mój Top 1 filmów to Krótki film o miłości (1988). Jeśli nie widziałeś to polecam. Zastanawiacie się pewnie, kto jest moim Top 1 z aktorów. Najlepszy aktor to John Cleese. Moją ulubioną potrawą jest sałatka.

To tyle. Dzięki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela